En uppdatering för att balansera

Precis så. Balans. Jag blir förundrad över mina tidigare inlägg, skrämd av min känslomässiga obalans. Så har det alltid varit, i grund och botten mår jag alldeles utmärkt, men känslorna och humöret switchar från vecka till vecka. 

Just nu är jag lycklig. Jag älskar mitt jobb, jag älskar Stockholm, lägenheten vi bor i och allt däremellan. Jag saknar inte Kalix.

I månader har jag funderat hur bloggen ska byggas upp igen. Men jag har inget svar. Så jag struntar lite i det. Skriver när jag själv vill och känner för det, vilket typ är aldrig pga tidsbrist, haha. Hur som helst så händer det inte alltför mycket. Jag jobbar, åker hem, spelar WoW eller sover, ser serier och sover för natten. Hur skönt som helst! Och jag älskar det. 

Jag älskar Stockholm. Jag älskar livet. 


En bild från i somras. Från detta har jag kapat av mitt hår med cirka tre decimeter och går numera osminkad i brist på inspiration. Haha, jag säger ju att det vänder fram och tillbaka.