At work

Jag kollade igenom min blogg för någon vecka sedan, rensat bort lite onödiga inlägg samt insett att jag måste börja med "riktiga" rubriker igen pga mycket roligare än bara datum. Sen vill jag, som alltid, börja blogga mer just för att det är så kul att kolla tillbaka. Får se hur det blir med det, det lär ju inte hända... men det är ju för min egen skull jag vill blogga så att jag får väl skylla mig själv annars, haha.

Eftersom att jag skriver så sällan nu är det mycket som hänt sen sist, samtidigt som jag vill skriva allt så är det ändå ingen idé eftersom att jag har världens sämsta minne. Jag & Simon har i alla fall flyttat in i en ny lägenhet, och det är väl det största som hänt på senaste.

Sen var det nyår igår också... jag har inte insett det ännu. Jag är ju fortfarande fast på år 2010! Annars har jag mest jobbat - and I love it. And to be honest så sitter jag på jobbet just nu och ska jobba övertid till kl19.