060913

Åh, är så rastlös. I över sex timmar har jag legat i soffan, halvsovit eller sett på en jävla massa reklam dagens teve erbjuder. 

Det är fredag kväll - FREDAG! Och här sitter jag, all alone med en sovande kattunge. Att jag känner mig ensam och saknar mig pojkvän gör inte fredagen roligare. Hoppas på att det händer mer imorgon... kanske ska kolla på en lägenhet. Och om det inte händer något framåt kvällen tänker jag ta mitt pick och pack och flytta över alla Zeldas grejer till mamma och pappa. Eftersom att vi åker på klassresa om mindre än en vecka bör jag börja vänja henne med deras miljö redan nu. Jag kommer alltså sova där med henne till en början, bara så att hon känner sig trygg. 

Tror jag ska sätta mig och spela The Sims 3. Inte för att det är så mycket roligare, har nämligen lessnat på det också. Och om jag är less sims är det illa ;) Herregud vilket bittert inlägg det här blev, sorryyyy.