161113

Fick klagomål om att jag inte bloggat på länge. Kanske dags att uppdatera. 

Sen jag sist skrev något har jag färgat håret i något rödaktigt, klippt lugg, flyttat till en ny lägenhet och festat lite mindre. På Halloween var jag med älsklingsgänget på Western Farm. Anna, Jens, Sara, Samme och Pake. Hade askul och var så lycklig på grund utav en massa olika anledningar. Har så mycket jag vill skriva och säga! Älskar detta gäng mer än ord kan beskriva.

Annars då? Jag hänger lika mycket med Happis & CO. Sandra, Hyvlan, Peter, Alex och Linnéa. Älsklingsgänget nummer två. Ätit middag tillsammans flera dagar i rad och bara myst på i den nya lägenheten. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om dessa människor. Har så många nära och kära runt omkring mig som gör dagarna så mycket roligare.

Just nu sitter jag, Peter, Hyvlan, Sandra och Alex och spelar. Peter spelar The Sims 3 och resten utav oss spelar eller tittar på när andra spelar CoD. Jens har varit förbi också, tittat på lägenheten och hängt med oss en stund. Nå nu ska jag fortsätta skratta åt mina tokstollar till vänner! Om några veckor kanske Simon kommer hem.

 
#1 - Evelina

Du passar grymt bra i lugg måste jag säga!

#2 - ami

Tjusigt i lugg!
Jag måste säga att jag såg att du följde min gamla blogg silverlady.blogg.se på bloglovin, men detta är min nya blogg och du får gärna följa den ist :D