210713

Tanken var att jag skulle ha redigerat bilder från Filippinerna, lagt upp dem och allt annat här. Att jag skulle visa er vår nya kattunge som är hur söt som helst och sedan blogga om allting jag gjort varje dag. Det ska jag göra, när jag orkar eller är uttråkad. 

För någon timme sedan lämnade jag & U av hjärtat på Kallax - dags att åka ner till Stockholm igen för jobb. Tänkte inte mer på det med tanke på att det är ren rutin att göra det. Nu när jag landat hemma inser jag att jag känner mig så ensam ikväll. Knappt tre dagar varannan helg får jag spendera med den personen jag älskar mest. Jag har inte varit såhär ledsen över det på riktigt, riktigt länge. Nu kommer han inte hem förrän i slutet på Augusti. Så nu sitter jag här, i en stor lägenhet med en kattunge som lever rövare. Ensam. Har frågat om någon kan komma över, hålla mig sällskap, låta mig ventilera och gråta ut på någons axel... typ. Åh, jag hatar humörsvängningar och allt som hör till. Det slog mig helt oväntat. 

Nu ska jag försöka fördriva den här kvällen.. morgondagen, och resten av veckan.
#1 - Ulli

Du vet att du kan ringa precis när du vill!!! Och så klart komma hit precis när du vill! Kram