Bara för att få hjärnan på andra tankar

Usch. Har sovmorgon idag men vaknade helt skräckslagen av en riktigt obehaglig mardröm. Vaknade av att jag satt mig upp och spärrade upp ögonen, i panik.

Min fobi var en stor faktor, samt annat jag tycker är obehagligt. Nu vågar jag inte somna om, så ska stiga upp istället. Somnade ändå vid 18.30 igår. Hjärtat som ligger bredvid mig ska få fortsätta sova, vill inte väcka honom bara för att jag har en mardröm.

Visst, riktigt lame som bloggar om det. Men måste få hjärnan på andra tankar. Synd att mina mardrömmar börjar igen, jag led ju av dom i flera års tid tidigare. Ett tecken på att min kropp och psyke säger ifrån. Varför vet jag inte.

But whatevz! Ska dra på den glada masken nu och göra nåt ätbart, kanske får det mig på bättre tankar. Mat är alltid bra.