Höstdepression, välkommen hit

Godmorgon! Här ligger jag i sängen halv sju en morgon i lägenheten. Ensam, men det är inte alls något större problem. Ganska mysigt faktiskt!

Har haft en underbar vecka med Simon som kom hem en tisdag istället för i torsdags, han överraskade mig! Vi firade våran två-års-dag i onsdags och har haft det allmänt mysigt hela veckan. Jag har även haft en otroligt rolig torsdag i Piteå med kören. Simon åkte igår och direkt jag såg honom gå kände jag ångesten landa med världens tyngsta vikt på mina axlar. Att inte ha den enda människan som lyfter upp en då det blir för mycket är tungt. 

Jag ligger efter i skolan men vågar inte erkänna det, jag hatar skolan mer än vad en elev brukar göra och jag vill bara hoppa av, byta linje eller spola fram livet tills jag är 40. Har ingenting som motiverar mig och allt annat i vardagen är bara tungt det med.



#1 - elina.

<3