Två av alla julklappar!

Ni får ursäkta att bilderna är tagna med min lilla iPhone. Men min kameraladdare till systemisen är hos Minna. Så det här får duga! Jag var förvånad över de julklappar jag fick eftersom att jag i stort sett inte "önskat" mig något.




En hel del choklad fick jag av Ulli and co. Det här kan jag leva på ett tag tror jag!
Jag fick en OnePiece/Jumpsuit-whatever av min moder och fader. Blev överlycklig. De må vara fula, men mysiga kan jag lova att dom är! Det är någon sorts av "Slim-Fit" dock, så lite smalare än vad andra kanske är. Men lika glad för det är jag!

Sedan fick jag lite till grejer. Pengar från Simons mormor och morfar. Leggins och parfym av Ulli and co. En locktång av Simon. Ett armband av Rasmus, hur gullgit som helst! Träningskläder och några presentkort av mamma och pappa. Happy Cookiez! Jag har säkert glömt något, men skit samma! Tack för en mysig julafton.
#1 - Rebecca

vem är Ulli och Rasmus? :)

#2 - Kaka

Svar: Simons mamma och hans lillebror :)