i'm you girl between the sets, eyeliner and cigarettes

So är tråkigt. På riktigt, inte på låtsas. Jag förstår ingenting, vadå Västergörabergen, vadå Siljaringen, vadå Orsaringen? Imorgon har jag prov på nåt elektrogrej, på fredag har jag prov i so. Jag måste även färdigställa en annan grej i svenska, dock är det inte mitt jobb egentligen men min klass tyckte "att jag var den mest tekniska".

Elina försöker dansa balett medans våran lärare pratar, Minna hostar, jag och Sannna gör annat och Slava står framför tavlan och frågar något om hur solen roterar. Idag är det tjejfest med min mamma och hennes kompisar (let me die) och jag är näst intill tvingad att fara dit. Men jag får massa mat iallafall, fett gott. Upptäckte precis att bilder från i lördags kommit upp på facebook, jag ser ytterst dum ut på den enda bilden jag är med på. Men anyways, nu ska jag fortsätta lyssna. kthxbye.