Träningsvärkstorsdag

Yo! För det första vill jag be lite om ursäkt för det eviga bytet av bloggdesigner. Just nu är jag riktigt nöjd med den jag har, men det är några tekniska problem som behöver lösas. Blogg.se's kundservice är dock hur grymma som helst, och alla mina frågor besvaras på nolltid. Så förhoppningsvis har designfixet löst sig inom en tid! Hojta till om ni ser något som är knasigt.

Idag är det, som ni säkert redan vet, torsdag. Slutet på veckan börjar närma sig, och så också våren. Solen skiner i Stockholm och jag blir genast mycket gladare av det. Arbetsdagen löper på precis som det ska, och jag är riktigt nöjd med dagen så långt. Jag hade ett ögonblick av ångest tidigare, men kunde lugna ner mig och nerverna och sedan ta tag i det jag skulle. 

De dagar som gått har jag spenderat på jobbet och hemma. I vanlig ordning. Har hamnat i världens stim i att måla i mina målarböcker. Det är det enda jag sitter och gör hemma. Så kul, så avslappnande och så stimulerande för min kreativa hjärna som ständigt är på högvarv. Någon dag tänker jag faktiskt visa er det jag målat, just för att jag är så förbannat nöjd. Köpte till och med nya pennor från Akademibokhandeln för några dagar sedan. 

 
Annars ser jag väldigt trött och sliten ut, även om jag känner mig pigg på insidan. Måste vara i en manisk period just nu. Har nyligen fått utrett att jag lider av allergi, mot stress och ångest, bokstavligt talat. Har något som heter tryckurtikaria som de tror utlöses av just det. Det har resulterat i många sömnlösa nätter genom tiderna, men med lite mediciner ska det nog gå att få i ordning. Väldigt skrattretande att min kropp blossar upp i läskiga utslag pga stress, eftersom det är allt mitt liv består av. Jag älskar ju stress! Det är då jag fungerar som bäst. Men det kan ju också förklara det faktum att jag lider av utmattning. 

Jag är glad. Idag är en bra dag! Har träningsvärk från gårdagens bravader på gymmet. Det gick faktiskt inte så bra, jag kände mig trött och seg i kroppen och lyckades inte nå de mål jag satt. Men jag var nöjd ändå. Och tydligen satte träningen spår i min kropp eftersom jag har ont i musklerna idag. Woho!