Not skipping the struggle


Dagens jobb är avklarat – och jag känner för en gångs skull att jag presterat över förväntan. Sedan bar det av till gymmet, där jag mest lekte runt, haha. Jag fascinerar mig själv varje gång jag tar mig iväg. Förresten, tightsen på bilden ovan är de absolut skönaste träningstightsen jag haft på länge. Och snygga är de också. Jag är osynlig, höhö. 

När jag sedan kom hem blev det en snabb måltid - för att sedan efterföljas av en lång powernap. Jag och Sandra är så roliga då vi till och med nästan planerar våra powernaps, så att vi går och vilar samtidigt för att sedan kunna umgås igen. Det är så fantastiskt att vi är så lika på det sättet. För oss är det helt okej att stänga in oss på våra rum, inte prata med varandra, bara vilja vara själva i vår ensamhet.

Fler människor bör göra så. Njuta av sin ensamhet. Prioritera sig själv utan andra människor omkring en hela tiden som distraktion.