Min önskelista 2017

Det känns så drygt att göra en önskelista. Men jag tänker, varför inte? Tidigare har jag sparat dem i utkast. Jag tycker det är kul att titta tillbaka i dem, för att ett år senare kunna se vad jag önskade mig då till exempel. Hur som haver, here it is. Det kan ju också ge er lite tips på vad ni kan önska er från nära och kära, om ni är sådana som unnar varandra julklappar. Och nej, julklappar är absolut inte det viktigaste, men det tror jag att ni redan förstår. Jag gör en önskelista för att jag vill. Tack och hej.

Den här lilla listan uppdateras löpande, i takt med att jag kommer på nya grejer, hihi.

1. En snygg weekendbag. Detta för att jag reser fram och tillbaka så mycket mellan norrbotten och Stockholm. Kabinväskan jag har är onödigt stor, jobbig att dra runt på och väldigt osmidig. Sedan är en weekendbag snyggare också, hehe.

2. Nintendo 3DS XL. Den inre nörden inom mig vill spela Zelda, Mario och Pokémon.

3. NYX Soft Matte Lip Vault Set. Liksom, hallå? Jag älskar läppstift. Det är alltså ett storpack med flera av NYX snygga färger.

4. Tatueringar. Ja, ett presentkort eller två på en tatueringsstudio någonstans hade verkligen suttit fint.

5. Parfymer från Clean. Finns det någon parfym som är fräschare än deras? Tror inte det. Warm Cotton, Skin, Rain eller Air – you name it, jag älskar typ alla.

6. Tofflor. För att jag aaalltid fryser, speciellt om fötterna. Vet ej varför jag inte äger ett par tofflor? Lånar Sandras hela tiden eftersom hon har två par.

7. Wake up light-väckarklocka. Just för att jag har så förskräckligt svårt att stiga upp på morgonen, men enligt recensioner och liknande på de här väckarklockorna så kan det bli lättare så.

8. Introvert: Den tysta revolutionen av Linus Jonkman. Detta är alltså en bok som jag blev tipsad om av en kommentar här på bloggen. Den verkar väldigt intressant, och passar ju mig perfekt som ni förstår.

9. En hårfön från GHD. Okej, nu ska jag inte vara ett märkesfreak, men jag tycker om GHD, okej? Visste ni förresten att lägga sig med blött hår kan orsaka blindhet, enligt filippinska vidskepligheter? Det kan man ju inte riskera! Haha.

10. Isabel Marant-skor. JA, ni vet de här skorna som Linn Ahlborg och varenda influencer har nu för tiden? Sådana vill jag ha. (Pssst, har jag har storlek 38 hehe). Sneakersliknande dojor med klack.

11. Värmesaker. Som värmefilt, värmekudde, värmetofflor. You name it. Jag fryser. Jag vill ha värme.

12. Veet Sensitive Precision Beauty Styler. Pga livet verkar bli mycket lättare med en sådan? Tänk hur smidigt för ögonbrynen till exempel.

13. Kaffebryggare med Wi-Fi! Det här är en produkt jag skrivit sååå många artiklar om. Jag vill ha den. Jag behöver den. Fattar ni hur skönt att slå på kaffet från sängen? Det är bara att googla så kommer den fram. Eller läsa en av mina artiklar, hihi.