210914 - Söndag

Tja! Ligger i sängen atm och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Egentligen önskar jag att det var måndag så att jag fick jobba. 

Istället ligger jag här och ser Criminal Minds, lyssnar på Kent och latar mig. Är inte Simon hemma vågar jag bara se det när det är ljust och mitt på dagen. Funderar även på vad jag ska äta till middag, har som vanligt inte speciellt mycket i kylen och inte inspirationen till att handla eller laga mat. Nu kommer jag inte på något mer att skriva i det här inlägget... försöker klura ut om jag gjort något ovanligt intressant de senaste dagarna eller veckan, men det har jag ju inte. 

Något som är lite out of the ordinary är väl isåfall att jag dissat festandet och istället haft spelkväll med Hyv, Peter och Linnéa. Och förutom det åkte vi bil i flera timmar...

 
FJÄLLRÄVENBYXOR - nya byxor, de är to-die-for. Visst jag är ingen friluftsmänniska eller något i den stilen men fan vad värt iallafall. Hittade dem äntligen i min storlek, även om de fortfarande inte riktigt sitter som de ska. Om jag någon gång lyckas gå upp några kilon kommer de sitta snyggare.