231014 - torsdag

Morgon! Sitter på jobbet nu... åkte hit med Elin men börjar inte förrän 9:30. Allt annat är i ordning så tänkte att jag skulle blogga lite. Idag jobbar jag även till 17:30 vilket inte är helt fel.

Igår jobbade jag till 18, sen var det raka vägen till restaurangen för att fira mamma lite på hennes födelsedag. Efter det for jag till ungdomskvällen på ängla, inte varit på en sådan på flera år och måste erkänna att jag saknat det. Kidsen bakade och förutom det drack vi kaffe, pratade om konstiga saker och fixade i ordning lite spel. Maximal lycka, älskar att vara omgiven av människor man tycker om - vem gör inte det liksom.

Idag är det inte mycket på schemat. Jobb, en promenad hem, fara förbi mamma en sväng och har jag tur hinner jag på kören. Sen är det raka vägen hem, se några avsnitt bones och sen soooovaaaaa så jag är redo inför nästa arbetsdag.