160514

Yo! Den här dagen har inte varit alltför händelserik. Har varit på skolan trots ledighet - har nämligen spelat in lite klipp där jag och Fanny berättar om intervjuer vi gjort med olika politiker. Annars så har Sandra & Hyvlan sovit hos mig... sen har jag, Linnéa & Hyvlan ätit tacos. Och efter det lekte vi i lite olika lekparker med Sandra & lilltjejen Meya. Förresten, tidigare idag var jag och Hyvlan på en arbetsintervju. Är supertaggad på att få provjobba, känner mig så vuxen också. 

Egentligen orkar jag inte skriva mer, så tänker att jag berättar med lite bilder. Kan dessvärre ännu inte föra över dem. Är något fel på min iPhone fortfarande och jag orkar inte fixa det, så det får bli lite bilder jag lånat av Anna eller tagit från min instagram. Gör ett separat inlägg med bilder... haha..
 
#1 - Anna

Jag brukar skriva inlägget på datorn, spara som utkast, öppna det i blogg appen, lägga till bilder, spara som utkast om jag vill kika på hur det ser ut på datorn och sen publicera ;D

#2 - Anna

Jag brukar skriva inlägget på datorn, spara som utkast, öppna det i blogg appen, lägga till bilder, spara som utkast om jag vill kika på hur det ser ut på datorn och sen publicera ;D

#3 - Anna

Lol xD Lite buggad appen är med kommentarer ändå....

#4 - emma

var är det separata bildinlägget då? =p

Svar: Haha... glömde det. ;D
Kaka Carolina Bäckström