141213

Snart jul. Men inte fan känns det som det. Andra år har jag åtminstone haft lite julkänsla, men nu är jag bara arg. Det är stress varje dag, ångest över skola och kör.

Måste göra mitt projektarbete samt min projektrapport, måste undvika att få icke godkänt i Svenska och måste få ett betyg i matten. Det må inte låta så mycket men fan vad det tär på mig. Jag har jobbat över på skolan tre kvällar i rad för att mitt projektarbete och diverse andra fotouppgifter ska vara liiiite klara. Dock så är det väldigt kul att vara på skolan efter skoltid också, eftersom att man får så mycket gjort. Men förutom all skolångest har jag även kör flera gånger varje vecka som jag innerst inne vill fara på men inte kan. Kroppen och hjärnan måste få vila, jag är redan nära på att gå under totalt! (Don't take this the wrong way, jag älskar kören... men måste fokusera på skolan och mitt eget välmående just nu)

Förutom allt det i stycket här ovan är det andra saker som spökar i huvudet. Som tur är har jag så många fina vänner, kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att ha så många människor runt omkring mig. Just nu är jag så less på allt som ska göras, jag som annars gillar att stressa klarar inte av det här längre.
 
Sommar skulle jag inte tacka nej till just nu, ta bort julen