Om mig

Jag fick en kommentar om att jag ska berätta mer om mig själv. Venne om jag gjort det förut, men jag kan väl lika gärna göra det en gång till!
Here it goes.

Mitt namn är Carolina, jag kallas oftast för Kaka eller Cookie. Smeknamnet Carro har liksom fallit bort, inte många mer än mina lärare och föräldrar som kallar mig för det. Det är några av mina vänner som fortfarande kallar mig det, det har jag ju dock ingenting emot. Jag föddes i Umeå, tre månader för tidigt. Växte upp i Kalix och bor här än. Jag är femton år, går i nian och som det står i menyn så hoppas jag att få gå Mediaprogrammet (samhälls med inriktning media blabla) på gymnasiet. Jag bloggar om allting, har ingen speciell inriktning eller "nisch" som det så fint kallas. Care på att alla säger att man ska ha det. Jag älskar mina vänner högst, musik, Kent, tatueringar, ncis, csi, miami ink, la ink, tattoo highway, min pojkvän, choklad, ahlgrens bilar och grädde. Jag avgudar Joakim Berg, Kat von D, Taylor Momsen och Lady Gaga. Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, är det något ni vill veta får ni kommentera!