Do it with passion, or not at all

Hello! Helgen har passerat förbi som vanligt. Har inte gjort mycket annat än att sova, måla och träna. Alexandra har sovit hos mig och Sandra, vilket var mysigt såklart. Förutom det så har det inte hänt något out of the ordinary.

Som jag tidigare nämnt har jag hamnat i världens målarmani. Det är det enda jag gör om dagarna, när jag är hemma. Sitter vid köksbordet och ritar i min målarbok i timmar, tills det är dags att lägga sig. Mysigt dock, även om jag har ont i nacke och rygg idag, haha. 

 
Spenderade några timmar av min helg på gymmet. I mina nya träningstights som jag fyndade på H&M för typ femtio spänn. Så värt det, eftersom jag faktiskt behövde ett par nya. De här var dessutom i förvånansvärt bra kvalité, glansiga i tyget, sitter åt och har en hög midja. På lördagen kände jag mig matt i kroppen och tyckte inte alls att det gick bra. Dock visade sig träningen ha gett någon typ av resultat, eftersom jag vaknade av lite träningsvärk dagen efter. Skönt!

 
För varje träningspass känner jag att kroppen orkar lite mer. Hur bra som helst! Min vikt är stabil, vilket är grymt eftersom jag lider av för snabb ämnesomsättning. Förövrigt ska jag kolla upp det om några veckor, för att vara säker på att det inte är något annat som är tokigt. 

Nu ska jag kämpa den här måndagen! Helgen var lite sådär halvkass, och jag blev less mänskligheten. Men så blir det ibland.