Oh hello week, let's do this

Hellohello. Våren har smygit sig på, och nu är tiden när man fryser arslet av sig påväg till jobbet, men slås av värmeslag påväg hem. Älskar det.

Anlände till jobbet för ett bra tag sedan. Helgen har varit fantastisk. Jag har sovit så länge, unnat mig så mycket sömn. Haft girls night med Sandra, då vi har druckit vin och sett Fifty Shades. Hur sjukt är det inte, att Sandra inte sett en enda av de filmerna? Igår, söndag, var vi på Pernilla Wahlgrens show Kort Glad och Tacksam. Och den var så bra! Skrattade så mycket. Ni som inte sett det, se till att haffa biljetter. För det var så värt det. 

 
Ovan bilder är från gårdagen. Rockade min grymma skinnjacka och mörkt läppstift. Det är i sådana outfits som jag känner mig mest som jag. "Det är bara ett fåtal personer som kan bära en sån jacka, Carolina" sa min psykolog till mig i fredags.

Vi bokade också biljetter till den underbara artisten Dua Lipa. Nästa vecka ska vi se henne. Den kvinnan sätter ord på mina heartbreaks bättre än vad Adele gör. 

 
Nu ska jag fortsätta jobba – och kicka igång den här veckan.
#1 - Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Sömn kan vara så underskattat, viktigt att unna sig lite extra sömn ibland ♡ Och vad kul att du såg Kort, glad & tacksam, hade så gärna velat sett den om jag hade bott hemma i Sverige!

Svar: Ja, men visst är sömn viktigt! Det är fan min favoritsyssla – att sova. Haha! Ja, showen var så bra. Recommend, recommend!
Carolina "Kaka" Bäckström