Mer smink i samlingen

Såklart föll jag också för Black Week-rean. Klickade hem lite grejer, och har ännu fyra paket som jag väntar på. Det jag fick hem igår var alltså den populära highlightern Mary Lou-Manizer från theBalm, samt deras contouringpuder Bahama Mama. Har provat båda tidigare, och älskar dem verkligen. Har inte beställt hem dem tidigare just för att jag försöker använda upp de produkter jag redan har (det är en hel jävla del alltså), men nu när det var sådan grym rea kunde jag inte låta bli. 

Sedan blev det ett matt liquid lipstick från Bronx. Älskar det faktiskt, och det håller riktigt bra. Visar bild någon gång, när jag kommer ihåg. Och det bästa av allt, nästan, är den ovala foundationborsten från Makeup Revolution. Återkommer om vad jag tycker om den, har hört så mycket bra.