300317

Yo! Jag har ingen koll på dagarna längre, men tydligen är det torsdag.

Det skrämmer mig att dagarna går så fort. Jag vill inte att praktiken ska ta slut, samtidigt som jag bara vill ha helg så att jag kan sova ikapp. Men det önskar väl alla, oavsett om man älskar sitt jobb eller inte. Hur som haver så är jag dötrött. Vaknar aldrig utvilad, och har sovit halvdåligt de senaste dagarna. 

Annars är det bra. Väldigt bra! Jag lever på lyckorus, prestationer och choklad. Och kaffe. En jävla massa kaffe. Det här är ingen konstruerad fejklycka, utan nu är det faktiskt på riktigt. Trots hemlängtan ibland och viss ångest. Men jag saknar inte Kalix. Jag kan sakna saker som människor, kyrkan och min lägenhet. Men Kalix i sin helhet kan jag för tillfället klara mig utan. Och på tal om det, så vet jag att Kalix alltid kommer finnas kvar, och det kommer alltid vara mitt hem. Oavsett om jag flyttar hit ner till Stockholm eller någon annanstans. Om jag inte sagt det tidigare, så lutar det mot att flytta ner. Grejen är bara den att det är ett sådant stort beslut att ta. Så jag drar ut på det. Jag väntar tills min examen är riktigt nära, och bestämmer mig sen.