Need a day between Sunday and Monday

Yo! En helt vanlig måndag idag, bestående av praktik... och egentligen ingenting annat. 

När jag kommer hem ska jag och Sandra städa. Kul va? Sen hoppas jag att vi går och lägger oss as soon as possible. Det lär säkert bli så, eftersom vi båda är fett trötta och allmänt slitna. 

Det var jobbigt att stiga upp idag. Sover fortfarande dåligt, vilket är konstigt eftersom jag sovit sjukt bra i början av min tid i Stockholm. Jag har egentligen ingenting att berätta. Var på Hillsong igår, maxade med att fara på två gudstjänster. Det var jättetrevligt, mäktigt och jag kommer definitivt komma tillbaka de gånger jag har vägarna förbi Stockholm. Eller bor i Stockholm... Ja, ni fattar. 

Kvällen avrundades med pizza i sängen, med Sandra och några avsnitt Camping Queens. Det är vår nya obsession. Och jag har utvecklat en crush på Tony Irving.

 
#1 - norrbotten emma

fin

ha en fin dag
kram

Svar: Tack detsamma!
Carolina "Kaka" Bäckström