170914 - Liten update

Tjaaaa... visst äre onsdag idag? Har ingen koll på dagarna alltså.

Men ja, livet rullar på. Jag jobbar för fullt och trivs så himla bra. Det är så jävla kul att få jobba med något som man faktiskt känner sig duktig på, och som folk tycker man är duktig på! Förutom det umgås jag varje kväll med de gamla vanliga. Det vill säga Hyvlan, Peter och Linnéa... allt som vanligt alltså! Precis som det ska vara.

Känner bara för att slänga in en liten update och några bilder, kommer inte på så mycket att skriva om egentligen. Är så glad atm!

- gå till jobbet har jag börjat göra också. Egentligen är det ju för att jag ofta inte har något annat val, men ändå! Lite mindre än en timme tar det att gå från jobbet och hem.

JAG & HYV - ute på äventyr för några dagar sedan. Börjat rocka det här med svart läppstift.

MIN BIL - jaaa just det, en egen bil har jag nu! Inget körkort ännu... men det kommer ju.