211014 - Jobb & konfaläger

God morgon! Eller just en god morgon vet jag inte... är så trött nu för tiden att jag struntar i att fixa mig.

Jobbat på precis som vanligt och känner mig bara mer och mer hemma på jobbet, älskar det. I fredags åkte jag även iväg som konfirmandledare på ett konfaläger (duuuh). Precis lika roligt som förra gången jag var, i somras alltså. Älskar att arbeta med ungdomar och mina kollegor är bara allt för underbara. Dock känns det ju inte alls längesen jag själv var konfirmand och kämpade mot tonårsdepressioner och allt därtill... eller egentligen är det ju snart fem år sedan, men det känns inte som det! Hela mitt egna konfirmandläger var otroligt roligt och jag lärde mig så sjukt mycket om mig själv och andra. Att jag nu som ledare jobbar med de som en gång var mina ledare finner jag också ganska roligt... tänk att de fick handskas med mitt 14-15-åriga-jag!