310314

Yo! Eller ja, godmorgon. 

Har börjat med någon ny rutin. Vaknar före klockan sex varje morgon och trots att det är tidigt känner jag mig alltid så pigg. Har märkt att oavsett vilken tid jag lägger mig, eller om jag vaknar efter klockan sex en vardag så är jag alltid dötrött. Och att vakna galet tidigt gör att jag är pigg och ofta känner mig mer utvilad än annars. Sen hinner jag spela The Sims också, ta det lugnt och göra absolut ingenting.

I lördags var jag ut på Lilla med mah friendzos. Var GALET mycket folk men hade hyfsat kul iallafall! Innan lilla var vi hos Anna & Pake vilket var lika mysigt som vanligt. Och i söndags var det häng med Ullis hela dagen, vi låg bara i soffan hos henne och slötittade på teve. Sen hämtade vi kinamat och jag for hem. Låg sen i soffan resten av kvällen och slösurfade. 

Idag är det skola, har en massa tråkiga och därav jobbiga lektioner. När skolan slutat ska jag till mamma och pappa för att hjälpa min moder med något, eventuellt fara på stan sedan och säkert äta middag ute. Kan förövrigt fortfarande inte ladda upp några bilder eftersom att jag inte kan importera dem... så får väl bli någon gammal.