280314 - Snowboard

Yo! Nu har jag åkt bräda igen. Fan alltså, kan inte släppa hur härligt jag tycker att det är. Jag förstår verkligen inte hur jag bara kunde ge upp när jag var yngre... som jag skrev tidigare, hur orkade jag bry mig så mycket om vad andra tyckte och om jag skulle "skämma ut mig" och falla eller inte? Fan heller, åk bara åk! Jag är inte det minsta duktig på att åka och vad spelar det för roll? Jag tycker att det är kul.

Lekte lärare åt Linnéa som åkte snowboard för andra gången. Gick faktiskt skitbra, hon åkte flera gånger och åkte till och med lift själv. Och jaaa, annars då? Vi åkte förbi Hyvlan en sväng också. Drack varm choklad och såg på Let's Dance. Innan backen och allt firade vi Simons morfar som fyllde år, åt smörgåstårta och så vilket var mysigt.

Imorgon är det party som gäller och jag är sjukt taggad! Och nu ska jag spela lite sims och sen gå och lägga mig. Har träningsvärk och den lär ju inte vara mer lindrig imorgon ;)

 
#1 - Jossan

Du har blivit duktig på att blogga. Så stolt! :D

Svar: Hahaha, tack ;)
Kaka Carolina Bäckström