270714 - Just det, åker till Belgien snart


NIGHT OUT - Jag & Hyv hade en kul och mysig utekväll med fina vänner och bekanta. Hade världens bästa människor omkring mig större delen av kvällen! Den här bilden är förövrigt väldigt rolig, jag gör ett creepy smile och ser superliten ut.


STUGMYS - På lördagen (okej, igår... typ, klockan har ju slagit över til måndag) jobbade både jag & Hyv 11-15 och efter det plockade Peter upp oss och vi for till Hyvlans stuga, innan handlade vi lite dock. Hade det jättemysigt! Åt god middag, badade både i havet och i badtunnan... var förövrigt första gången jag badade badtunna!

IDAG... - idag solade vi några timmar... eller ja, inte Peter eftersom att han bränt sig när jag var med honom på Frevis för någon dag sedan. När vi blivit jobbigt rastlösa åkte vi till Kukkola för att bada, vilket faktiskt var jävligt härligt! Väl där åt vi glass och pratade lite med Hyvs mormor. Sen åkte vi tillbaka till stugan, åt middag och letade Hyvs linne runt hela stugan... sen hittade hon den I SIN VÄSKA. Efter det åkte vi hem och sen dess har vi bara suttit här och spelet The Sims 3. Sooo yeah... that's about it. Eller nä just det - JAG ÅKER TILL BELGIEN IMORGON. Om drygt 7h faktiskt. Dear god...