230714 - Lättast att blogga såhär

Lite av dessa bilder osv är från innan de senaste inläggen. Förvirrande? Ja. Men jag ville blogga om dem.


ZELDA - har varit ut med mitt hjärta i sele. Hon var dock ovan med selen så hon vågade inte röra sig så mycket.


SOLAT MED HYV.


LULEÅ HAMNFESTIVAL -  jag, Peter, Hyv, Ville och hans kompis Simon åkte till Luleå för att hänga på festivalen (aka LK). Åkte två karuseller, åt sockervadd och traskade runt. Men det bästa av allt och orsaken till att vi ens åkt dit var att se bandet Amaranthe. Sjukt bra band, precis min musiksmak! Till&med Hyb & Peter gillar dem nu.


RALLYCROSSEN - ni som känner mig vet att jag inte gillar bilar eller kan något om dem. Ändå var jag funktionär på rallycrossen! Och KUL var det! Jag, Linnéa & Peter stod väl inte på det mest händelsefulla stället men lite bildelar fick vi plocka upp, absorbera olja och vittna när bilar kör för fulla muggar. Ja, jag var rädd.


SOLAT... ännu mer - Nästan varje dag lägger jag mig i solen för att få lite färg. Med mina pigment går det bra och väldigt snabbt... förutom på underarmarna. Detta är alltså min underarm vs. mitt ben.


BADAT - ja, JAG har badat! I ÄLVEN. Helt sjukt.



VARMT - för er som inte märkt det eller vet det så har det varit närmare trettio grader här i Norrland den här veckan. Jag älskar värmen!... men det gör dessvärre inte min katt. Stackarn är helt utslagen och sover mest hela tiden. Men som den snälla matte jag är måste jag störa hennes skönhetssömn med att ta några roliga bilder, hihi.