090114

Visst borde man väl bli glad för att man vaknat i tid? Ja, men det blev då fan inte jag idag. 

La mig vid tolvslaget för att jag varit astrött och hängig hela dagen och riktigt längtat efter att få sova. Somnar men vaknar flera gånger, extra vaken just innan 03 när Simon kommer och lägger sig. Somnar om men vaknar sen för att Simon stiger upp för att han inte alls kan sova. Jag blir arg men somnar om... och vaknar av olika ljud vid fem! Hade egentligen planerat att sova till minst klockan sju. Stackars trampdynan.

Men nej, nu sitter jag här och är asförbannad för att jag inte sovit ordentligt på tre dagar. Och för att jag vaknat onödigt tidigt. Egentligen en helt orimlig sak att vara förbannad över, men satan i helvete vad less jag blir. Idag är det bara medialektioner på skolan som tur är. Ska stänga ute jobbiga jävlar eller förstöra öronen med alldeles för hög musik. :-)))))))))