280814 - Godmorgon

Godmorgon! "Vad gör hon vaken den här tiden" undrar ni... Min ledighet är nu över och jag har i stort sett ett jobb! Jag börjar egentligen inte förrän klockan åtta men jag somnade vid halv nio igår vilket gör att jag vaknat för en stund sedan. 

Livet rullar på som vanligt och det har hänt så mycket sen sist jag skrev, så orkar inte catcha upp allt i ett inlägg atm tbh. Är gladare än någonsin! Måste äntligen tvinga mig själv till lite rutiner i vardagen. Kommer liksom inte behöva sova till tolv-ish för att fördriva morgonen på bästa sätt. Insåg nu att jag har någon timme kvar tills jag bör äta frukost och börja fixa mig... kanske hinner med ett "vad-jag-gjort-sen-sist-med-massa-bilder"-inlägg. Om jag orkar är en annan femma.

TAKEAWAYMUGG - köpt en superfin takeawaymugg att ha kaffe/te i. Älskar den!