090814 - Am I alone with the thoughts that I have?


BELGIEN - har kommit hem från resan för några dagar sedan! Landet Belgien var hyfsat kul, dock ingenting för mig eller sådana som inte är historieintresserade. Flygfärden dit gick bra, mina öron kaosade inte lika mycket som de brukar. 


SOM I AMSTERDAM - som många av er vet har jag tidigare varit i Amsterdam på klassresa och jag måste säga att husen i Belgien ser precis likadana ut.


UGGS MED NITAR - hittade de här fulsnygga uggsen på någon liten skitaffär. Hade de funnits i min storlek hade jag lätt köpt dem.


GRAVENSTEEN - var i något slott. Historiskt. Vi hade ingen guide men det behövdes inte eftersom att pappa kunde ALLT iallafall.


MODELL?Denna italienska man och hans kompis kom alltså fram till mig idag... först frågade han om jag var modell, sen om jag var italiensk trots att han redan försökt prata italienska med mig. Sen ville han så gärna att jag skulle ställa upp på bild...




BELGISKA VÅFFLOR - åker man till Belgien måste man ju äta såna.


KLACKAR & KULLERSTEN - inte min bästa idé.


NYTT LINNE


MICHAEL KORS - har för första gången köpt egna märkesbrillor. Även köpt en MK-väska och plånbok.