210414 - Gårdagen

Igår var en intressant dag! Steg upp senare än vanligt, åt sibylla-mat med pappa och övningskörde sen i någon timme. Håller på att få in det här med att backa in på en parkering... vilket inte är det lättaste! 

Sen så åkte jag bil med Peter och mötte Jens, Pake och Sarah helt random. Såg nämligen Jens bil och följde efter! Sen henkade även Linnéa på bilåkandet. Och sen hamnade vi hos Anna & Pake där jag drack vin och diverse goda drinkar. Vi körde lite spel och hade det hur mysigt som helst. Regler som att inte ta sig i ansiktet, inte säga namn, säga du eller svära gjorde allting lite svårare, men roligare! Världens bästa vänner alltså. Lyckan var ett faktum och jag insåg att livet inte är så kasst trots allt.

Så idag vet jag inte vad som är planerat, på min önskelista står iallafall grillning högt upp idag! Är så sugen på grillad mat och allt sånt där gott som hör till. 

ni får en bild på mig och min pälsbollsprinsessa Zelda