150414 - Glömde visst att blogga

Jag som blivit bra på det här med att skriva vad jag gjort... åså glömde jag bort det nu för några dagar. 

Aaanyways. Sen jag sist skrev om mitt liv har det inte hänt så mycket värt att nämna. Det vanliga helt enkelt - skola, umgåtts med gänget, fest och The Sims. Kan fortfarande inte föra över bilder men har kommit på en liten grej jag kan göra för att få upp dem på bloggen. Jag laddar helt enkelt upp dem i blogg.se's iPhone-app! Smart, va? Applåder till mig. 
 
Jag har haft simskväll med Happis här för några dagar sedan, dvs Sandra & Hyvlan. Var jättemysigt! Jag & Hyvlan fick leka lite simssupport åt Sandra, men annars gick det bra ;) I söndags var det dags för mina föräldrars bröllopsdag, de firade 20 år som gifta. Så många av mamma och pappas kompisar kom över till dem. Och precis som en filippinsk fest går till så var det karaoke, massor av mat och fika. Gänget fick även komma över på sin livs första filippinska fest men absolut inte den sista! Blev mycket prat med mammas kompisar, om hur de tycker det är så kul att jag är så involverad i allt som med Filippinerna att göra. De satt nämligen och kollade i min fotobok där jag berättar en hel del om min kärlek för landet och människorna. Tydligen känner inte deras barn lika starkt band till Filippinerna som jag gör, vilket jag tycker är jättesynd. Det är liksom en del av den man är, en del av mig som jag inte kan tänkas mig leva utan. Nu sätter jag punkt här innan jag blir för djup! 

Och sist men inte minst måste jag berätta lite kort om gårdagen! Blev nämligen kidnappad av Jens & Sarah. Allt jag fick veta var att vi skulle till Boden och att jag skulle komma med. So I did! Sen när vi var hemma igen åkte vi ännu mer bil, mötte upp mitt gäng och busade med dem.