060414 - Gårdagen

Goddag! 

Igår var jag så sinnessjukt festsugen, hoppade upp och ner som ett litet barn i väntan på julafton typ. Egentligen var jag väl mest sugen på att göra något, träffa massa människor och inte bara sitta inne. Var dessvärre inget ställe som hade öppet eller någon rolig jag kände som höll i kalas. 

Jag, Linnéa, Peter och Hyvlan åt iallafall på Lilla. Riktigt gott var det och mätta blev vi. Mitt i allt bestämde vi (eller jag..) oss för att fara till Umppari. Efter vi ätit rullade vi mot Happis, cruisade runt i väntan på att klockan skulle gå. Sen hände det en rolig grej hos Hyvlan, lätt det bästa som hänt på hela dagen. Sen när vi väl var inne på Umppari försökte vi beställa drinkar, vilket inte gick särskilt bra eftersom de inte kunde svenska. Peter skulle beställa något och fick det han beställde plus en kaffe. Jag & Hyvlan var dessutom påväg att få sex stycken drinkar. Kan tänka mig att det är roligare där annars, om det är mer folk osv. Annars hade de bra musik och jag var hyfsat nöjd över att vi faktiskt gjort något nytt! 

Sen rullade vi tillbaka till Sverige. Tröståt på Max och träffade Fanny en snabbis. När vi sedan rullade hemåt igen lyssnade vi på nostalgimusik, mys. Så ja - jag är nöjd trots att Umppari sög! 

 
 
#1 - Jossan

Jag hade en super kväll. Tack för din medverkan!