020414

Yo peepz!

Nyss hemkommen från Happis - Sandra & Hyvlan med andra ord. Dock så saknade vi vår Hyvel eftersom hon var i Happis. (Förvirrad mening för er som inte känner mig eller gänget, haha). 

Jag, Sandra & Peter åt min mammas vårrullar till middag, vilket var hur gott som helst. Och nu har jag precis landat hemma, ska spela lite The Sims 3 innan jag lägger mig. Är even personlig simssupport och Hyvlan, hon installerar mods och det går inte särskilt bra. Lär säkert ta någon kopp te och skypa lite med Peter, eventuellt Hyvlan också.

 
#1 - lucy

Jag undrar bara om du inte spelar något annat än sims för du skriver inget om det, i will just know.

ps: kommer du att köpa sims 4

Svar: Just nu spelar jag ingenting annat än sims. Annars brukar jag exempelvis spela WoW. Ja, jag kommer köpa The Sims 4! :)
Kaka Carolina Bäckström