211013

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte har hänt något sedan sist jag bloggat. Har spenderat nästan alla kvällar med fina vänner och alla helger i dimman. 

Om ni klickar er in på Sandras blogg ser ni att mitt namn dyker upp i nästa varje inlägg. Vi har ätit allt från hämtmat till vårrullar, fruktsallad och fryst mango. Varje kväll har vi druckit en jävla massa te och till och med ätit blåbärspaj en gång. Kommit hem vid klockan 22 varje gång vilket mina föräldrar inte varit så glada över.. "måste ju sova senast klockan nio". Att de inte ens blev arga över att jag kom hem klockan 03 på lördag morgon var ju helt otroligt! 

Igår åt jag och gänget tacos. Jag, Jens, Anna, Pake, Sara och Samme. Fina, älskade människor. Planera halloween hann vi också göra. Efter det for jag till Sandra och Hyvlan vilket inte var en stor skräll. Jag och Peter skrämde Hyvlan, vilket inte heller är helt ovanligt. 

Annars då? Konsert med kören och Anna Sahlene på Onsdag. Och så får tydligen lov på torsdagen! Och sen så utgång den här helgen som kommer.