Tjääääännaaaa

Hej hej hallåååååå hallon i det blåååå....
Facerapes är så ute så det blir en rejäl blogg-rejp istället!
Eller rejäl och rejäl... Fick just frågan "hur stor har du..." Svaret var 16... GB... Eftersom vi pratade om iPhone-minne...
Så kan det gå... Eller man behöver inte gå... Cykla går lika bra... Går fortare... GÅR fortare... Nej det här går ju inte... Haha!!! GÅR inte!!!! Nej, för vi cyklar ju faktiskt... Eller är jag ute och cyklar nu? Haha!!! Jo det är jag ju!! För vi sitter ju bara still just nu...
Kaka tittar på mig och sin pizza sallad... Det tar kål på mig att inte veta vem hon finner mer attraktiv?
Hon tuggar dock på salladen...
Kakor är goda...
Jag är rätt smarrig jag med...
U wannnaaaa takkkkeee a biiitee?!
Nej förresten... Vi skiter i det...
Vi går och köper en glass istället...

Herrå gå, cykla på tå!
Pusspuss
///hennes trolovade fru och frukostbröd
Frallan