120513

Imorse åkte hjärtat ner mot Stockholm, gjorde lika ont som vanligt. Men vi syns i Juni :-) 

Kunde inte somna om så jag satt igång med att städa lägenheten!La mig sedan och tog en välförtjänt vila. Drog sedan med pappa för att panta och handla. Förutom det har jag inte gjort något annat ÄN ATT SKOTTA SNÖ. Tänk er att den lata jävel som jag är samlade sina krafter för att försöka skotta bort snöhögen mina föräldrar har på gården. Pappas rygg är inte i skick så jag tänkte att varför inte vara en snäll dotter för en gångs skull? Första gången jag skottade snö.. typ. Har skottat sedan klockan 14:30 med matpauser emellan. 

Ser inte fram emot träningsvärken jag kommer ha imorgon, känner ju redan av den! Haha.


Pigg och fräsch vs. sliten tjej


Har faktiskt skottat ännu mer efter jag tagit den här bilden! Måste ju få skryta.

Blommiga stövlar och Simons gamla tröja!