Love life

Jag har inte orkat blogga eftersom att jag har haft så mycket kul! Den här senaste veckan har lätt varit en av de bästa på länge. En massa volleyboll, vänner och klagande på den underbara hettan.




Jag har solat med Sophie på mina föräldrars gård. Jag & Linnea frågade våran lärare om vi kunde få glass, det slutade med att hen svarade för sent och vi fick köpa våra egna. Har delat på en milkshake med Sophie efter att ha spelat en tuff volleybollmatch i värmen. Sen hade vi Stabens Dag på fredagen, den spenderades med att sälja fika, se på folk som körde gokart eller prövade hur det var att volta i en bil. Stackars Linnea fick gå runt i en gorillakostym i den sinnessjuka värmen!


Slush innan volleyboll. Skräpmat efter volleyboll. 

Nästan alla vi tjejer hade en ful shortsbränna. Dock var väl jag och Jens de enda som hade sockbränna..


Mina kära vänner kände för att köpa en Kaka. Kan även tillägga att jag var bajsrädd i den där kundvagnen!

Gårkvällen spenderades med happisborna och några till. Vi grillade hos Jens. Helmys! Sen gick grabbarna på lina. Efter det spelade vi volleyboll och bråkade med mygg. Lite kubbspel blev det också - vi onyktra människor vann mot de nyktra. Sedan gick vi alla tillbaka till Jens i solnedgången, helmysigt än en gång! Vissa åkte dock i kundvagnen jag åkt i dagen före, så kan man ju också göra! 

Tack älskade ni som gjort den här veckan helt bäst. You know who you are.