130613

[Mobilblogg] Hej peepz!

Ligger här, ännu en sömnlös natt i Filippinerna. Värmen och den otroligt kvava värmen gör att jag inte kan sova. Sover i ett superlitet rum utan AC med mina föräldrar. Simon och Ulli sover i rummet på övervåningen.

Igår kollade vi på Loreland Farm Resort, stället där min debut (18-årsfest) ska hålla hus. Har en eventplanner som verkar otroligt duktig och engagerad! Ser fram emot festen, är dock alldeles för nervös för att kunna tänka klart.

Vi var även till Mall Of Asia efter det, köpte dock ingenting annat än Flip Flops vilket sög stenhårt, jag ville ju shoppa!!! Hade lätt kunnat plåga kroppen och gått igenom alla tusentals affärer. Bör dock sluta låta så ego. Lär vara enda gången vi kan fara dit, så ingen mer high-end shopping för oss...

Förutom det hände det inte så mycket. Jag och Ulli spenderade drygt 3h med att få en riktigt ordentlig manikyr och pedikyr med fotbad, en ORDENTLIG fotpeeling, scrub och sådant. Det var ordentligt med regn under tiden, blixtrade nå jävulskt och jag blev lika rädd varje gång!

Aja, nu är klockan snart 9, kan inte sova mer så kanske stiger upp istället då. Ikväll åker vi till nåt "populärt turistställe" och för att ta oss dit måste vi åka bil i 8h.

(Åt föressten godaste lasagnen ever igår, typ det bästa på hela dagen höhö. I love food OK)