Dålig start

Idag försov jag mig på riktigt för första gången på länge. Den här gången var det alltså inte meningen att ligga i sängen ett tag till! Har snoozat så länge att alarmet slutade ringa, vilket gjorde att jag sov för länge. 

Allting var fel inatt när jag skulle sova. Kudden var oskön, det kändes som om det var sand i sängen, det var varmt och hundra tankar snurrade i skallen. 

En dålig start på morgonen men det får gottgöras med lunch och debutfestsplanering hos mamma och pappa efter den här lektionen. Nu har jag ju som sagt skor klara, inbjudningar, färgschema, lokal, dekorationer, fotograf, 18 Roses och 18 Candles är också klara. Klänningen jag har nu är tillfällig men vi ska mest troligt sy upp en i Filippinerna som är mer bal-aktig, med glitter och grejer liksom. 

Så jaaa... nu ska jag fortsätta koda på min hemsida här på Webbdesignen. Kthxbye.