Bra vecka

Är på förvånandsvärt bra humör. Fick äntligen vara med Fanny i helgen, det behövdes! Inte träffat henne på hur länge som helst, så vi hade en hel del att prata om. Saknar den tjejen.

Igår fyllde min moder år, det blev filippinsk middag och en jävla massa karaoke. Sedan var jag på en sjukligt kul körkväll! Och ikväll ska jag på bio med Ulli. Ska äntligen få se Hypnotisören! Den här veckan har börjat ovanligt bra, får hoppas att det håller i sig.
#1 - Emma

Vad gillade du Hypnotisören då? Jag blev besviken. Boken var i alla fall okej, men filmen hade de gjort om till en medelmåttigt relationsdrama där spänningen fick stå tillbaka. De borde ha gjort en thriller fullt ut istället, nu somnade man ju nästan. =(

Svar: Jag tyckte filmen var lite tråkig, har nämligen också läst boken. Var mycket som du säger mycket "spänning" som saknades. Men filmen var bra ändå! Böckerna är ju alltid bättre ;) Ville mest se den för att Mikael Persbrandt var med, haha!
Kaka Carolina Bäckström

#2 - fanny v

kan du hjälpa oss med designen ? försökt mejla dig massor men du svarar itne, har skickat förfrågan på fb också , kan du svara eller acca ? :D
TCCK!

Svar: Min mail fungerar inte, och har inte accepterat din vänförfrågan då jag inte visste vem det var, haha! Ska acca den på en gång! Det där med bloggdesignen går säkert att ordna, vi får se om jag har tid helt enkelt :)
Kaka Carolina Bäckström