Tips på iPhoneappar?

Tjenare folkz! Nu är det så att jag skulle vilja ha lite tips av er! Jag har tröttnat lite på mina tiotals appar och vill ha tips på nya. Spel, bra-att-ha-appar, vad som helst! Så skriv en liten kommentar med någon app ni tycker jag ska ladda ner! 

(jättegammal bild & min gamla iPhone. har en iPhone 4 sen en bra tid tillbaka)
#1 - MichaelaMagnusson

100 floors ^^

#2 - Anonym

SVAR: jo men jag skriver några appar jag har, du har säkert någon av dom men dessa vet jag är roliga/bra :D

instagram
kik messenger
temple run
unicorn dash
nordea/swedbanl
hitta.se
aftonbladet
lugna favoriter
draw something
coin dozer
block puxxel 2
sea stars
fishing diary
fruit ninja
tv.nu
jag har aldrig

hoppas du hitta något som passa dig :D

#3 - l i l l t h i l d a ♥

sv: penguinwings är sååå kul, du borde testa det! ;)

#4 - MATILDA~

sv: menar du som spel, eller övrigt? :)

Bump - En app som fungerar ungefär som bluetooth, man slår ihop mobilerna så förs bilden/kontakten över :)

#5 - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: har inte iphone eller en appmobil, så nej ;)

#6 - Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:)
Kanske följas via bloglovin?:)

#7 - Anton

Ska man ha en iPhone så ska man ju jailbreaka så man kan installera egna teman och göra om precis som man vill :)
Utan jailbreak så vet jag typ inga bra appar :P

#8 - J O N S S O N L

SV Hehe okej :P

#9 - fannie

Ja, tråkigt med regn! Har regnat här med ända tills igår då solen började komma :D

#10 - matildac

ja samma här! vart bor du ?:)

#11 - Daniella Book

Härligt! Jo det är bara bra, händer idag då?:)
Haha okej

#12 - Elinore

Tackar :D Nä sims är super kul!

Iphoneappar... Dom som jag använder mest och kan rekommendera är Instagram, Videofyme, Twitter, Tapped Out (Simpsons spel), LogosQuiz, Blitz, blogg.se appen, FilterMania2, Labelbox :)

#13 - Silvia

Så fin blogg du har :)
Har frågestund, ställ gärna frågor det vore jättesnällt :D http://slm.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment.