All time geek

Goddag! Snart ska jag till jobbet igen. Idag åt vi lunch på kina med jobbet, gott! Det är dock sjätte gången jag äter där om man räknar sen förra veckan. Åt där igår också då vi firade Lina. 

Jag är på dåligt humör av en helt meninglös anledning, haha! Sen så fick jag leka datorgeni åt min far, vilket inte gjorde saken bättre. Humöret kanske blir bättre på jobbet! Imorgon är det sista dagen också! Efter det ska jag hämta mina nya Sims jag beställt och stänga in mig hos mamma & pappa tills på måndag.
 
#1 - Jasmine

Hej sötis! ^^
Kolla din gmail om du inte gjort det ännu! Skulle vilja beställa en hel design! :D

Läs mer i mejlet ^^

Svar: Jag ska göra det så fort jag får tid och möjlighet! Min email är spärrad just nu och samtidigt har jag lite fullt upp :)
Kaka Carolina Bäckström