Vad jag tycker om alla hjärtans dag!

Johanna om Happy valentines day!:
En fråga bara, vad tycker du om alla hjärtans dag??
Svar: Hade en liten diskussion om just det här ämnet tidigare. Vad jag tycker om alla hjärtans dag. 
Jag har alltid förväntat mig överromantisk dag just på alla hjärtans dag. Varför vet jag inte, har väl fått det inpräntat i huvudet. Men efter 16 år så har jag insett att så blir det inte. Iallafall inte i mitt fall. Jag har aldrig fått varken presenter, blommor eller en "överromantisk" dag/kväll. Och det har gjort att jag förlorat mitt hopp lite, haha!

Så i mina ögon är nog den här dagen bara en vanlig dag. Visst, jag skulle inte tacka nej till en romantisk kväll med den jag älskar. Men man kan ha romantiska kvällar andra dagar också. Jag älskar min pojkvän lika mycket idag som alla andra dagar. Det här med Valentines Day är lite overkill.


Gav ju dock Simon en godisask som en liten present idag. Bara för att liksom.