Inte min dag idag


(Lite bilder från min instagram. Heter CAROLINA747 där)

Idag vaknade jag av ett sms från Peter, då insåg jag att klockan var halv åtta och det var bara några minuter tills bussen gick. For upp som en blixt ur sängen och tänkte att jag lika gärna kunde vara lodis idag. Men det sket sig ganska snabbt då jag inte hittade några lodiskläder och hade inte tid att leta. Så det blev strumpbyxor, shorts, linne och en lång kofta. Till det kände jag mig tvungen att ha converse eftersom att jag "inte kunde" ha uggs till det. 

Sen då jag kom hemfrån skolan tog jag mig en lite powernap men vaknade av kramp/sträckning i benet. Så nu haltar jag mig fram. Ringde min far också angående mitt ben eftersom att han har samma sak och måste gå till sjukgymnast pga det. Han tyckte såklart att jag också skulle fara till en sjukgymnast någon gång innan det blir värre. Men näe, vi får se. Händer det igen eller om det gör ondare så får jag tänka på det.