2010?

Läser igenom min kategori "Mitt 2010" som jag dessvärre aldrig gjorde klart. Tänker på hur mycket det är som har förändrats.

Det året var väldigt struligt. Jag mådde jättedåligt där ett tag och sket i allt och alla. Jag gjorde det aldrig för att jag liksom ville, utan jag gjorde det av rädsla. Jag ville inte att mina vänner skulle behöva vara med en så värdelös människa som mig. Jag umgicks väldigt mycket till och från med Sannna, det gör jag tillexempel inte längre och det saknar jag ibland. Hon kommer föralltid vara min Kentsyster. Jag klippte kontakten med många människor det året, men byggde även upp nya vänskaper. De vanorna finns kvar lite idag. Att jag liksom klipper kontakten med någon utan att jag inser det förrän det är försent. Jag hatar att leva med rädslan att höra av sig.

Ibland undrar jag hur mitt liv skulle se ut om jag fortsatt på samma spår som jag gjorde då.
#1 - Sannna.

det är bara höra av sig