Kakas klagoinlägg #4

Ytterligare ett klagoinlägg. Jag är groteskt less på skolan. Livet. Och allt. Vill bara begrava mig själv..

Jag vill ha sommar. Jag vill umgås med alla mina vänner. Jag vill ha världens finaste dagar med min pojkvän. Jag vill slippa vara vid datorjävlarna. Jag vill ha långt, svart hår. Jag vill umgås med min pojkvän efter skolan idag. Jag vill inte vara sjuk. Jag vill inte gå i skolan längre. Jag vill flytta hemifrån. Jag vill kunna sova ordentligt! Jag vill så mycket.

Idag vill jag slippa elevens val och vill hem dirrmode. Eller rättare sagt vill jag till Simon. Jag vill ha en lika mysig dag som jag hade igår, vill ha en sådan dag som igår varje dag. Fast jag vill inte åka hem tidigt. Jag vill vara hos honom tills det blir sent, och sedan fara hem till mig och somna i hans famn. Hej, jag heter Carolina och jag är grymt jävla kär. Och jag är grymt jävla rädd.