Hur kan Joakim Berg beröra mig så djupt med hans ord?

Jag fick ett Kent-ryck igen.
Ni vet om man tillexempel slutar lyssna på ett band för ett tag och sen hittar tillbaka till dem igen, då nöter man liksom allting om och om igen.

Hur kan man skriva så fantastisk musik? Hur kan Joakim Berg beröra mig så djupt med hans ord? Kent gör mig lycklig, och jag överdriver inte. De är så nära perfektion som man kan komma! De alla står för det dom skriver och säger, står för dom underbara personerna de verkar vara. Jag kommer nog aldrig riktigt förstå att jag sett världens bästa band (i mina ögon) på riktigt, live, pdol sommaren 2010. Jag grät av lycka. Allting som någonsin hade ärrat mig försvann då jag stod där med tårarna rinnandes nerför kinderna. Jag kan skriva långa sidor om min kärlek till Kent. Men jag vet att inte många orkar läsa detta. Kent har förändrat mitt liv på många sätt, det kan jag säga utan att överdriva.
#1 - elin | vapenfest.se

Jocke Berg med sitt kent, göööör verkligen stor verkar och både berör, upprör, och känns alldeles underbar! oh!

#2 - elin | vapenfest.se

han är helt magisk bara!

#3 - järnspöken

ELIN :D

sv; du är länkad :)