Jag vill inte ha en rubrik

Jag är arg. Precis som du inte vet vad som pågår i mitt huvud eller i mitt liv vet inte jag vad du har varit med om? Get it? Jag vet inte vad du varit med om, och du vet inte hur allting ser ut ur min synvinkel. Det här inlägget är inte riktat åt någon person, men om det är någon som tycker att jag söker uppmärksamhet, tycker synd om mig själv och så vidare så jaaa.. Men ja, jag vet bloggar och personer som skriver exakt det jag skriver, men jag dömer dom inte för det. Vid vissa tillfällen kanske jag tycker att de är attentionwhores, men sen tänker jag om och inser att de kanske bara gillar såna texter, kanske får inspiration av dom, hopp, de kanske mår bra av att veta att det finns någon som varit i samma situation men ändå lyckats ta sig ur det? Det är väldigt svårt att skriva det här utan att använda namn eller att avslöja för mycket. Och det här är egentligen ett inlägg som jag inte vill lägga ut, men det gör jag iallafall för jag tror att jag klarar att ta konsekvenserna.

Mitt liv, min blogg och jag skriver det jag vill. Men visst, jag förstår verkligen att det är jobbigt då jag håller på som jag gör. Heter saker på msn, på bdb, har djupa texter som pm på msn och så vidare. Det är nog en riktig pain in the ass, så förlåt för det. Jag vill skriva så mycket mer, men jag slutar här för detta är påväg att spåra ur.